torsdag den 27. juni 2013

Anbefaling: Restaurant Ribehøj

Som lovet et indlæg udelukkende om vores middag hos Restaurant Ribehøj. Synes egentlig billederne ovenfor taler meget godt for sig selv, men jeg vil dog også lige knytte et par ord til vores 5-retters middag. Vi havde alle 10 mand en aften, vi sent vil glemme! Fantastiske omgivelser og perfekt sommervejr, fremragende service med begge ben solidt plantet på jorden, lækre vine samt smukt og velsmagende mad. Ribehøj er uden tvivl en lille overset perle i det Sønderjyske. Hvis du har planer om at give en du holder af og dig selv en oplevelse - så gør jer selv den tjeneste at besøge Ribehøj!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte