lørdag den 22. juni 2013

where to go - where to go!?!?

Så har Stef og jeg fået nogenlunde styr på årets sommerferie. Mange destinationer har været oppe at vende, men til sidst stod valget mellem en storbyferie til Lissabon eller en roadtrip i Norditalien. Som billederne ovenfor afslører, faldt valget på roadtrip og Norditalien. Vi har næsten styr på de forskellige områder og byer, vi vil igennem på vores tur. Og når vi har ruten på plads, kommer der selvfølgelig et indlæg om ruten og vores planer her på bloggen. 

Ihhh, hvor jeg dog glæder mig. Gode råd og tips modtages i øvrigt meget gerne!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte