torsdag den 28. juli 2011

sverige


Imorgen tidlig tager min kæreste og jeg på ferie til Sverige!!! Vi glæder os bare sådan :) Vi har lånt en lille hytte af min tante i en uge. Hytten ligger i en lille bitte by - Aneby som ligger ca. 30 km fra Jönkoping. Vi har altså en rimelig køretur foran os (ca. 700 km). Vi har dog valgt at knække den i to. Vi har nemlig booket et hotelværelse i Malmö (på Mayfair Hotel) fra i morgen aften og bruger et par dage på at udforske Malmö :) Derefter fortsætter vi nordpå mod Aneby - idyl, natur, tosomhed, råhygge og romantik:) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte