torsdag den 30. august 2012

dufte


På sommerferien boede vi et par dage i Fyrstedømmet Andorra, som ligger mellem Spanien og Frankrig. Og her "De Damer" er der shoppingmuligheder!!! Andorra er nemlig et toldfrit område eller som Stef siger en kæmpe lufthavn ;) Her kan man få alle de kendte brands til MEGET MEGET billige penge. Der er især mange penge at spare på ting som ure, solbriller, parfumer, spiritus, chokolade, makeup, elektronik, tøj og sko, apotekprodukter..... ja jeg kunne blive ved.
Stef og jeg fik da også shoppet en del de dage vi var der. Blandt andet fik jeg lige fyldt mit parfumeri op med et par lækre dufte
Daisy by Marc Jacobs/ No. 3 by D&G/ Armani Code Luna by Armani/ Forbidden Euphoria by Calvin Klein


4 kommentarer:

  1. Ikke dårligt - Luna'en er rigtig lækker! Har selv været lige på nippet til at købe den :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er nemlig bare rigtig lækker!!

      Slet
  2. Åh, det lyder da som et ret fedt sted ;-)
    Ikke dårligt sådan at få fyldt op på parfumehylden.

    SvarSlet
    Svar
    1. nej det er slet ikke dårligt :)))

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte