torsdag den 20. december 2012

say hi to my bulldog

Som I nok gættede af mit lille smugkig den anden dag, så var det et maleri jeg skulle hente. Stef og jeg har længe været på udkig efter malerier til vores hjem. En dag hvor jeg sad og surfede på nettet faldt jeg tilfældigt over maleriet på det første billede i collagen. Og jeg faldt så at sige pladask for den farverige bulldog. Maleriet var lavet af en ung pige ved navn Amanda Wismar. Jeg skyndte mig at skrive til hende, men maleriet var desværre allerede solgt :( Men hun ville heldigvis meget gerne male et lignende til mig og efter mine ønsker!!! Stef og jeg har en grå murstensvæg i vores stue, og vi synes, at det kunne være fedt, hvis maleriets baggrund kunne blive a la den. Jeg tog derfor et billede af væggen samt et billede af et maleri vi har hængende i vores stue til Amanda, som hun kunne bruge som inspiration. Amanda gik straks igang og sendte løbende billeder af hendes arbejde til os, så vi kunne følge med og komme med input :) Hvilket jeg synes har været super fedt!! 
 
I starten af sidste uge skrev Amanda så til mig, at billedet var færdigt!! Og sidste torsdag kørte jeg op til hende (Odder) og hentede det. Og HOLD NU OP hvor blev jeg glad, det var over alt forventning. Kan kun varmt anbefale Amanda, hvis du er ude efter et personligt maleri. Vores skønne bulldog hænger nu og giver vores hjem kant og karakter: "Du griner af mig fordi jeg er anderledes. Jeg griner af dig fordi du er præcis ligesom alle andre! "

5 kommentarer:

  1. Det billede er så lækkert, men hvor har I det hængende henne???

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fedt! Og super cool at det faktisk er lavet specielt til jer og jeres stue. I like :-)

    SvarSlet
  3. Vi er også bare så glade for det!!!

    SvarSlet
  4. Hvor er det flot. kan meget bedre lide jeres farvesammensætning, end det første billede.. :-)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte