fredag den 21. juni 2013

THE PIPE - nu i glas og ramme

Bliver simpelthen også lige nødt til at dele mit seneste køb med jer. Nemlig denne fantastiske plakat af mit yndlingsslik - lakridspiben. Plakaten er fra Wonderhagen og måler 70x50 cm. Wonderhagen har virkelig mange fine grafiske plakater - I kan tjekke dem ud HER. Den hvide ramme er hips-haps-hentet i vores allesammens IKEA :)
 
Lakridspiben har fået plads på væggen i vores entre, og den er således det første vi og vore gæster møder i vores hjem :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte