onsdag den 26. oktober 2011

2. PLADS, 8.000 KRONER & BUNKEVIS AF TAMPONER!


Igår (mandag) gik hele dagen og aftenen på mit fars firma med at færdiggøre og udskrive mit kandidatspeciale. Kl. 23.00 kunne jeg putte mine 4 eksemplarer af specialet i en lille kasse og køre hjem i seng. Fuck - Dots var smadret. Da jeg kom hjem blev min kæreste og jeg enige om, at vi måtte fejre, at jeg var blevet færdig med en tur i biffen. Jeg tog derfor Mac'en med ind i sengen, og vi reserverede billetter til "De tre musketerer". Jeg gik derefter lige ind på min mail for at tjekke om, jeg havde fået en bekræftelse - det havde jeg, og så havde jeg også lige modtaget en mail fra Libresse, hvor der stod, at jeg havde vundet 2. pladsen i Nelly og Libresse's collage konkurrence!!!! Fuck - hvor blev Dots glad og frisk igen!! 
8.000 fantastiske kr. at shoppe for på Nelly og et års forbrug af tamponer.   
Virkelig en skøn belønning for fem måneders specialeskrivning ;)
Jeg vil gerne sige TUSIND TAK <3 til alle der stemte på min collage og juryen der udvalgte mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte