mandag den 31. oktober 2011

en fredag i godt selskab


I fredags var jeg sammen med to af mine veninder til Rihanna Koncert i Boxen i "Hørning" (som Rihanna udtalte det ;)) Vi tog fra Esbjerg allerede omkring kl. 14.00, så vi kunne nå at shoppe og spise inden koncerten. Jeg købte en sort striktrøje i Veromoda til billige 100,-. Den har allerede været i brug, og jeg tror den går hen og bliver en yndlings en! Vi spiste på Cafe Poulsen, jeg fik deres tapas ret, som var virkelig lækker. Kan klart anbefale stedet! Calvin Harris varmede op for Rihanna, og det gjorde han virkelig godt! Han fik skabt en rigtigt fed stemning i Boxen. Efter ham gik Rihanna på, og hun leverede også et rigtig flot og nærværende show. I mine øjne var hendes ballader absolut bedst, for der kunne man rigtig høre hendes fantastiske stemme. Musikken overdøvede desværre hendes stemme i mange af hendes "vilde" sange. Men alt i alt var det en rigtig god koncert fra Rihannas side - og en fredag i godt selskab.

2 kommentarer:

  1. Ej hvor ærgeligt med lyden:(
    Men gode billeder:) Hun er bare så smuk!!!

    SvarSlet
  2. Ja, det var lidt ærgerligt :( Men ellers var det et helt fantastisk show!

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte