tirsdag den 1. november 2011

kald mig fanatiker!


Dem der kender mig ved, at jeg bruger meget tid og mange penge på mit hår. Jeg har fundet mit absolutte favorit-brand inden for pleje og styling af hår - Redken. Jeg har i mange mange år brugt Redken. I starten købte jeg produkterne hos min frisør, hvilket var en MEGET dyr fornøjelse for en på SU. Jeg begyndte derfor at søge lidt på Internettet og faldt over det danske firma BeautyCos, som jeg har handlet hos lige siden. Hos dem kan man nemlig købe Redken shampoos og balsamer i 1000 ml dunke til 300,-, hvilket er MEGET billigt. Jeg har mine favoritter, men skifter også ofte mellem deres produkter - mest for sjovt. Denne gang har jeg valgt at købe produkter fra Redken's All Soft linie. Glæder mig til at se om de får en favoritrolle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte