torsdag den 17. november 2011

vrede fugle




Min kæreste er blevet dybt afhængig af at spille Angry Birds på sin Iphone. I starten kunne han spille flere timer i træk (hvilket jeg mobbede ham en del med), det skal dog siges til hans forsvar, at hans forbrug heldigvis er faldet en smule siden hen. Men hans dag startes eller sluttes helst med et par spil. Og jeg må da indrømme, at jeg også synes, at det er ganske sjovt - dog ikke i timevis! Jeg har ikke selv en Iphone :(, så det morer min kæreste, når jeg nu og da kommer krybende og vil høre om jeg må spille lidt :) Kan klart anbefales - men som sagt pas på, det er vanedannende. God Torsdag!

2 kommentarer:

  1. Jeg spillede det også konstant da jeg fik min iphone. Min kærestes kusine har også iphone med angrybirds, og når i var til familie-kom-sammen så gamede vi helt vildt.. :-) Vildt sjovt spil..

    SvarSlet
  2. he he.. dejligt at vide at vi ik' er helt alene :) Ja, det er et meget simpelt og sjovt spil.

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte