fredag den 4. november 2011

når kæresten siger det med slik


Igår var jeg til en "forsinket" fødselsdagshyggemiddag hos en af mine veninder. Hvad der egentlig bare skulle have været en hyggelig middag med et-to glas vin udviklede sig til en spontan bytur og blind date for min veninde Pip. ELSKER spontane byture!! Jeg var et være snakketøj, da jeg kom hjem, stakkels kæreste. Men i morges eller nok nærmere formiddag da jeg stod, havde min kæreste lavet dette fine slikhjerte inkl. lakridspibe på køkkenbordet til mig <3 Er han ik' dejlig!

1 kommentar:

  1. Nårrh hvor er det bare sødt! Det kalder jeg ægte kærlighed:-)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte