fredag den 25. november 2011

tarvelig torsdag


Dette syn vågnede jeg op til i morges (rettelse: i middags ;)) What a night! Har haft de ondeste tømmermænd idag og har absolut ikke fået lavet noget! Har simpelthen ikke kunnet overskue det.. I går aftes var jeg i byen med to af mine fantastiske veninder og den fik bare max gas. Om at par timer skal jeg på arbejde, faktisk står hele min weekend i arbejdets tegn :( Træls udsigt, men sådan er det at være fattig studerende. Ej hvor er jeg ynkelig at høre på.. Det bliver en laaaaang dag.. he he..
Tak fordi I læser med.
Nyd Weekenden for mig!!

4 kommentarer:

  1. Haha, sjovt billede! Jeg håber, du overlever tømmermændene :-)

    Smil.

    SvarSlet
  2. Haha, det ser da ud til at have været en forrygende fest :-)

    SvarSlet
  3. Ja det var en helt igennem skør aften :)
    Og jeg overlevede tømmermændene og en weekend med arbejde :)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte