torsdag den 1. november 2012

99.999

Så kom den STORE dag, hvor mig og Dotsmobilen (Polo årgang 2008) rundede de 99.999 km.!!!! BUM BUM.. Jeg siger jer, der var glade dage i den lille dyt ;) Viftende Dannebro og champagne-propper der sprang. Intet mindre kunne gøre det ;) Og som om det ikke var STORT nok i sig selv, så har bloggen også rundet 99 skønne læsere via Google. Ganske enkelt en dejlig dejlig dag. Jeg må hellere få arrangeret en lille fejring med dertilhørende "Geschenk" her på bloggen. I skal i hvert fald have mange mange tak fordi I læser med og kommenterer <3 Det er det da gør blogging sjovt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte