onsdag den 31. oktober 2012

hos gorm's - nyhavn 14

I sidste uge var jeg i forbindelse med mit job i København til et par møder. Et af møderne var med tv-kokken Gorm Wisweh blandt andet kendt fra "Go' Morgen tv" og "Vis mig dit køleskab" og ejer af en række reatauranter i København. Vores møde med ham foregik på en af hans restauranter - Nyhavn 14. Vi var så heldige at få lov at smage nogle hans fantastiske italienske specialiteter :)) Som en lille hygge-starter fik vi en lækker snack anretning med Gorm's hjemmebagte maltknækbrød med rygeost-dip, hjemmesaltede nødder og oliven. Virkelig lækkert! Derudover prøvede vi et par forskellige pizzaer.
Seriøst de bedste pizzaer i mit 27-årige lange liv!
Jeg kan virkelig anbefale dette sted, det er så hyggeligt, råt indrettet, har fair priser og laver vanvittig lækker mad. Gør dig selv den tjeneste og aflæg Gorm's (Nyhavn 14) et visit næste gang du er i København. Du kan se deres lækre menukort HER.


2 kommentarer:

  1. Der er også bare så hyggeligt på Nyhavn i det hele taget:) og maden lyder virkelig lækker.
    Jeg bliver helt nysgerrig på, hvad du mon arbejder med.. men det er måske ikke noget du deler her på bloggen?:) Lyder i hvert fald som et spændende arbejde!:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er bare simpelthen bare så hyggeligt på Nyhavn. Bare vi havde noget lignende i Esbjerg!
      Jeg arbejder for en lille designvirksomhed, der designer produkter til haven og terrassen. Er vanvittig glad for det!!! Så måske jeg skulle lave et indlæg om det på et tidspunkt.

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte