tirsdag den 16. oktober 2012

fundet frem fra gemmerne...

 
Som I nok kan se har planerne ændret sig lidt ;) Da jeg sad lørdag aften og kiggede efter lamper på nettet, og egentlig var ved at putte 2 stk. Verner Panton Flowerpot i mint i indkøbskurven, gik der så at sige et "lys" op for mig. Jeg kom nemlig i tanke om, at jeg havde min gamle Kartell spisebordslampe fra lejlighedstiden liggende. Hvordan man kan glemme sådan en skønhed er mig en gåde!!! Men igår aftes satte Stef og jeg så vores "nye-gamle-lampe" op. Hvad synes I tøser ?! Synes selv det er blevet så godt!!

6 kommentarer:

  1. Den sidder da lige i skabet - godt kommet i tanke om..! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik'!! Sys også det er blevet ret så godt :)

      Slet
  2. Aj hvor er det blevet flot!!! Lampen er vildt fed, jeg kunne faktisk godt tænke mig sådan en. Og kan se at du har fået sneget det smukke uv-lys med hihi;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tøs!! He he, ja frem med alle de vilde neonfarver.. wup wup

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte