mandag den 29. oktober 2012

LAKRIDS - my drug

Folk der kender mig - ved at jeg har en svaghed for søde sager og især for lakrids. Jeg elsker elsker elsker lakrids <3 Da jeg boede i Barcelona fik jeg alle der besøgte mig til at tage lakrids med til mig, fordi jeg savnede det sådan. Da min lillebror besøgte mig havde han over 1 kg. af min yndlings-lakrids med til mig <3 Tror faktisk at jeg savnede lakrids mere end rugbrød ;) he he.. Nå men tilbage til sagen - nemlig mit seneste lakrids "drug" på stammen - Choc Coated Lakrids by Johan Bülow. I'm in love. Mums mums mums!!! PRØV DEN, PRØV DEN, PRØV DEN :) Men pas på den er vanedannende ;)

5 kommentarer:

  1. Uh, jeg har smagt de lækre Choc Coatet Lakrids og de er VIRKELIG lækre! men jeg har - som dig - også en stor svaghed for lakrids! Det er nok det slik jeg allerhelst vil/må have :-) Har aldrig forstået dem der kunne vælge vingummi frem for lakrids?!! Lakrids er fantastisk! :-)
    PS. Sød lillebror der sådan sørger for over 1kg (!) lakrids til sin lakridsafhængige søster ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. he he.. 2 lakridselsker :))) Ja min lillebror er den bedste :))

      Slet
  2. Haha :-D Jeg kan også godt lide lakrids, men jeg er helt klart større fan af vingummier!!
    Men fedt og dejligt personligt indlæg! :-)

    Knus Marie

    www.and-mary.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. he he.. Og tak for dine søde ord Marie <3

      Slet
  3. Uuuuh det er et dyrt men lækkert bekendskab med ham Johan ;)

    -Signe

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte