onsdag den 24. oktober 2012

en lille chilli-tegning

I lørdags befandt Stef og jeg os i køkkenet det meste af dagen. Vi skulle nemlig have lavet 3-retters-middag klar til om aftenen, hvor vi fik besøg af en ordentlig flok venner. Jeg har desværre ikke fået taget billeder af de forskellige retter :( men jeg fik da lige snuppet et snapshot af Stefs fine chilli-tegning, så vi kunne kende forskel på vores flutes til tapas :) Som i øvrigt blev SUPER gode. Til forret fik vi forskelligt hjemmelavet tapas og sangria som velkomstdrink. Til hovedret fik vi krondyr med ovenbagte krydrede kartofler, hjemmelavet waldorfsalsat og en æble-jordskokke-råkost-salat samt masser af lækker brun-sovs. Og til dessert fik vi Stefs yndlingsdessert; Tiramisu. MUMS!

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det dog ubeskriveligt lækkert..! Du har vel ikk nogen opskrifter på tapas´en + de der flutes..? :)

    SvarSlet
  2. Jov da, det skal jeg nok lave et indlæg om snarest!

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte