onsdag den 17. oktober 2012

tip: moroccanoil for en slik!

For en uges tid siden postede Line Sofie fra bloggen Mi Confesion et indlæg om Moroccanoil. I indlægget fortalte hun, at hun køber Moroccanoil billigt via Ebay. I indlægget var hun så venlig at poste et link til, hvor hun køber det. Jeg elsker simpelthen den olie, så jeg blev da nødt til at afprøve hendes link. Jeg fandt den olie jeg plejer at bruge (Moroccanoil Treatment LIGHT 100ml) til billige 200,- kr. incl. fragt! Jeg skyndte mig derfor at trykke KØB! Har været sådan lidt spændt på om den ville dukke op, om den ville blive taget i tolden (ebay.com) og om den var original. I dag en lille uges tid efter modtog jeg en orginal Moroccanoil 100ml med pumpe i perfekt stand og uden en tur gennem tolden. Perfekt!
 
I kan købe Moroccanoil produkter billigt HER

8 kommentarer:

  1. Uh, hvor lækkert! Ved du om det kun er olien de har, eller om de også har Moroccanoil Curl Defining cream? :) .. For den bruger jeg - og jeg ELSKER den!

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ved ikke den er der. Men der en masse forskellige Moroccanoil produkter derinde :))) Så mon ikke den er i blandt!!

      Slet
  2. Ehm.. Hvad er den til? :) Ansigt, krop, hår eller..?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er til håret, og er helt fantastisk!!

      Slet
  3. Lækkert tip søde.
    Det må jeg lige tage brug af, næste gang at pengene ruller ind på kontoen! ;-)

    SvarSlet
  4. Vil du ikke lave en anmeldelse af den? Jeg har længe overvejet at købe den, men jeg skal virkelig spare på mine penge, så jeg vil gerne høre om den inden :-)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte