mandag den 29. oktober 2012

new in from IKEA

I lørdags var jeg i forbindelse med mit job til en livsstilsmesse i Odense. Efter at have været til messen udnyttede jeg "Odense-situationen" til at tage en smut i Ikea :) Og som I kan se fik jeg proppet lidt lækkeri i posen. Jeg fik blandt andet købt et hav af håndklæder i forskellige størrelser og farver, nogle med striber og nogle i mørklilla. Jeg fik også købt noget skønt sengetøj, som jeg virkelig glæder mig til at få på vores dyner. Håber virkelig de snart får taget sig sammen til at få bygget et IKEA her i Esbjerg :)


2 kommentarer:

  1. IKEA er et hit! Det er virkelig en luksus at bo så tæt på den der er her i Århus. Og også lidt farligt ;-)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte