søndag den 14. oktober 2012

søndagsprojekt: malerhjerne

Sys' lige jeg ville poste et lille indlæg om mit søndagsprojekt. Jeg har brugt hele formiddagen på at male vores stole i udestuen hvide. Er helt færdig i ryggen af at kravle rundt på alle fire for at nå rundt i alle de små hjørner!!! Der er flere end man lige regner med, sku' jeg hilse at sige ;) Men er færdig nu og er godt tilfreds med det færdige resultat. Min plan er, at stolene skal ombetrækkes - men det blir på et senere tidspunkt. Som I nok kan se har jeg modtaget min Hay dug !!! Er den ikke bare fantastisk!?!? Jeg er simpelthen så glad for den :) Glæder mig sådan til næste weekend, hvor den skal tages i brug. Nu vil jeg hoppe i træningstøjet og smutte ned i fitnessdk og svede med de fede ;)
God søndag tøser.

3 kommentarer:

  1. Uha, det lyder som en hård omgang! Først stole-maling og så træning. Du er sej :-)

    Dugen er virkelig fed! Tænk, at man skulle sige det om en dug, haha. Hay laver bare nogle super lækre ting, ingen tvivl om det.

    SvarSlet
  2. Hvor har du været aktiv - og så endda på en søndag!:) Resultatet er super flot!:) og dugen er jo bare SÅ fin altså.

    SvarSlet
  3. Nåede også kun lige at se Forbrydelsen færdig før jeg faldt i søvn :)))
    Ja jeg kunne købe mig fattig i Hay. Elske elsker deres design.

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte