mandag den 8. oktober 2012

bord dæk dig!

Ihhh, hvor jeg dog bare ikke har nok timer i døgnet for tiden :((( Bloggen er virkelig blevet forsømt de seneste 2 uger :( Håber I stadig er derude :))) Satser virkelig på, at jeg kan rette lidt op på det i den kommende tid. Har nemlig så meget at blogge om!! Har oplevet masser af spændende ting og erhvervet mig lidt nyt her og der :))) Ovenfor ser I faktisk mit aller seneste køb, faktisk blot 10 min gammelt ;) Om 2 uger skal Stef og jeg have huset fyldt med gode venner til middag - faktisk 10 af slagsen. Hvilket betyder et meget laaaaaaangt bord. Og laaaaangt bord betyder laaaaang dug. Og det havde Dots ikke, men det HAR Dots nu!!! Har nemlig, som billedet så fint afslører, købt dugen FOLD-UNFOLD fra Hay. Er fuldstændig tosset med dens design og faktummet at man ikke behøver at stryge den. Total yndlings-dug :) Glæder mig så meget til at få den med posten. Hvad synes I om den ?

2 kommentarer:

  1. Den er super fed, man behøver jo dårligt andet at pynte bordet med fordi den er så dekorativ i sig selv..!

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis :) Er også bare helt sikker på, at jeg blir glad for den!!

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte