onsdag den 10. oktober 2012

movies I've watched lately #2

Ja, vejret kender I jo... Blæst, regn og kulde. Det er så at sige rigtig sofahygge-tur i biffen-serier-og-fjernsynsvejr :)) Hvilket jeg har udnyttet BIGTIME på det seneste! Ovenfor ser I et lille udsnit af de film og serier jeg har set de seneste par uger.  
 
1) Kapringen
Var jeg på den STORE Biografdag i biffen at se med Stef. Vi syntes begge at det var en meget spændende film. Det er en film der sætter gang i ens tanker og rør en dybt i hjertet. Meget Anbefalesværdig! Helt speciel stemning i salen under hele filmen, og folk forlod salen i total stilhed.
 
2) Sover Dolly på Ryggen ?
He he - en film i den helt anden boldgade.. Var i går i biffen med mine 2 dejlig veninder at se den. Der har været lidt blandede anmeldelser af den i medierne, så vidste ikke rigtig hvad jeg skulle have af forventninger. Men hold nu op, hvor jeg fik trænet lattermusklerne. En virkelig morsom film. Elsker dig HELLA, du går til grænsen og så går du lige skridtet videre. LOVE IT.
 
3) Forbrydelsen 3
Hvad kan jeg sige. Er bare ligesom 1 million andre en sucker for DR1's dramaserie. Jeg sluger det råt ;) Sidder trofast foran skærmen søndag aften kl. 20.00.
 
4) Happy Gilmore
Elsker elsker Adam Sandler. Så da de sendte Happy Gilmore i fjerneren den anden dag, blev jeg da nødt til lige at se den igen igen. Da jeg var yngre havde jeg den på VHS og så den igen og igen... Hylende morsom ;)
 
5) Den Skaldede Frisør
Var jeg inde at se for et par uger siden med min svigerinde. Den må I virkelig love mig at se. En super down-to-earth historie med så meget på hjertet.


5 kommentarer:

  1. Jeg har også lige set Sover Dolly på ryggen, og den er SÅ sjov!!

    www.sofieecarolinee.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var MEGET positivt overrasket over den :))

      Slet
  2. ih hvor er det bare en fin blog du har :-)
    kig evt. forbi min har en fed give away konkurrence kørende

    //Mathilde

    http://mathildemacdonald.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!! Selvfølgelig kigger jeg forbi :)))

      Slet
  3. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte