tirsdag den 9. oktober 2012

WATCH!

Synes lige jeg vil vise jer mit nye ur!!! Da jeg blev færdig med min kandidat (december 2011) fik jeg en ring og kæde fra Georg Jensen af mine forældre. Jeg er desværre ikke den store smykke-pige, så jeg valgte at bytte gaverne og få et tilgodebevis til butikken. Jeg har været forbi butikken et par gange, men har ikke rigtig fundet noget der var mig. Men så for et par uger siden, var der noget der faldt i min smag. Nemlig dette super enkle ur i sort keramik fra Bering.
Er blevet så glad for det, det er lige mig. Do you like ?!?!?

3 kommentarer:

  1. Det er bare super fint!:) Jeg har et Michael Kors guldur, som jeg er glad for, men jeg drømmer om et sort hverdagsur a la det du har fundet her. Det er altså bare skønt med tilgodebeviser!:)

    SvarSlet
  2. Det er et rigtig lækkert ur!! :-)

    Kh Signe, the-clothing-rail.dk

    SvarSlet
  3. Tak Signe, er også bare så glad for det!!

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte