mandag den 15. oktober 2012

new in: statement necklace

Købte i sidste uge denne fantastiske kæde fra Message. Har allerede haft den på et par gange. Den er nemlig rigtig god til lige at pifte et kedeligt sort outfit lidt op. Den er dog en smule tung for halsen, men man må vel lide lidt for skønheden nogle gange ;) Jeg vil også være lidt forsigtig med at hoppe for vildt rundt på dansegulvet på en bytur, da jeg jo vil gå i gulvet, hvis jeg fik den i hovedet.. he he.. Den kostede såvidt jeg husker 299,-

6 kommentarer:

  1. Den er vildt fin :-) Jeg har simpelthen alt for få af den slags halskæder. Vi vil se den på!

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin!:)

    SvarSlet
  3. Den er altså også bare så flot - godt køb :)
    Kunne sagtens fristes til at købe en lignende en dag

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte