lørdag den 13. oktober 2012

se hvad jeg har lært!!!

I sidste weekend var jeg i forbindelse med mit job på et 2-dags digital spejlrefleks kursus. Og hold nu op hvor blev jeg meget klogere på mit kamera og dets mange muligheder. ALT blev gennemgået og afprøvet - blænde, lukketid, ISO, brændevidde, hvidbalance, kompositioner, foto med plexiglas, redigering, effekter, tip og tricks... blah blah blah... Ovenfor ser I nogle af mine billeder fra kursuset. Vi fik blandt andet til hjemmeopgave at forsøge os med light painting, hvilket virkelig kan anbefales at prøve. Stef og jeg havde det i hvert fald meget sjov, og vi fik da også nogle gode billeder hvis vi selv skal sige det :) Kan I hvert fald varmt anbefale at tage på et sådan kursus, hvis man kan lide at fotografere og lege med sine fotos.

3 kommentarer:

  1. Super fede billeder I har fået skudt Jer..! Nu kribler det jo endnu mere i ens fingrer for at købe et spejlreflekskamera..! :)

    SvarSlet
  2. Vores (Stef og jeg) første køb sammen var vores spejlreflekskamera :))

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte