onsdag den 6. marts 2013

new in: en vamset sweater

Tjek lige min nye "vamsede" sweater ud!!! Er den ikke bare JETTE BRA!? Faldt pladask for den, og måtte ganske enkelt eje den!! Er især helt vild med farven og læder/lynlås detaljerne i siderne. Den er forresten fra Minus og kostede 1000,- bobs.
 
Vil samtidig gerne undskylde for stilheden den seneste uge, men arbejdet har optaget størstedelen af min tid i hverdagene, og i weekenden tog en veninde og jeg til KBH for at besøge en fælles veninde. Glæder mig så meget til at vise jer billeder fra weekenden, som blandt andet stod på lækker mad og drikke på diverse restauranter, caféer og barer, shopping (blandt andet den omtalte sweater!!), bytur, sludder & sladder etc. 

2 kommentarer:

  1. Den er da mega fed, men Minus laver også nogen über cool ting. Men tænker at denne da var ganske simpel at kopiere.....
    Vi vil da se den på!!
    kh Libbie

    SvarSlet
  2. Jamen det må jeg jo lige se på.. Mon ikke jeg kan tage et par billeder en dag jeg har den på :)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte