tirsdag den 26. februar 2013

awesomeness

Awesomeness betegner MEGET godt mit liv lige nu. Ihhh hvor behandler "livet" mig bare godt for tiden <3 Er sku' en lykkelig lille Dots. Der sker bare skønne ting på stribe. Keep it coming ;) Kan derfor ikke give jer nogen hadeliste pt. for jeg har simpelthen ikke stof til en!! Jeg har i stedet samlet nogle af de skønne ting der er hændt mig de seneste par dage.
 
1. Projekt kontor er for alvor gået i gang. Stef og jeg brugte et par timer lørdag eftermiddag på at samle diverse IKEA-indkøb til kontoret. Glæder mig så meget til at vise jer det færdige resultat.
2. At se min Barcelona guide i WOMAN - sådan rigtig og trykt!!!
3. Gloet Oscar på Ipaden natten lang... altså indtil øjnene ikke kunne mere ;)
4. Har passet svigerforældrenes lille hund.
5. Var fredag aften til ølsmagning af øl fra Midtfyns Bryghus - min favorit: CHILI TRIPEL
6. Fik det bredeste smil da jeg tjekkede min Facebook og over 110 skønne venner havde "liked" min Barcelona guide. Det varmede sku' <3
7. Lavet og spist lækre lækre tigerrejer med chili, hvidløg og lime dyppet i aioli. MUMS, siger jeg bare.
8. Været et smut forbi Søstrene Grene, hvor et par duft/røgelsespinde røg med hjem.
9. Savlet over alle de smukke kjoler, der var på den røde løber.
10. Spist pandekager med sukker, banan og nutella. Og pyntet en lille bitte smule op til Påske (2 stk. gule påskeharer) :)
11. Købt nye lækkerier til håret fra Redken. Glæder mig til at få presset de sidste dråber ud af de gamle dunke og få disse taget i brug!
12. Smovset min livret; Svensk Pølseret aka. Swedish Sausage Dish.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte