fredag den 1. februar 2013

WTF have you been doing!?!?

Jeg undskylder for stilheden på bloggen, men de sidste par dage har været fyldt med aftaler, møder og deadlines på jobbet. Men som I kan se har jeg dog også haft tid til at hygge mig lidt med Stef, familie og venner. Stef og jeg har blandt andet været hjemme hos et vennepar til hygge-spille-skiferie-planlægningsaften. Vi har haft hyggeaftener på sofaen efter hårde arbejdsdage. Vi har været i biffen med Stefs forældre at se filmen "The Impossible". Hold nu op, hvor mine tårekanaler kom på overarbejde. Det er en virkelig barsk og tankevækkende film. Jeg har fejret min dejlige mors 55 års fødselsdag og været ude at spise lækker lækker mad (se billede med kæmpe lammesteak) på en argentinsk restaurant i Esbjerg (Buenos Aires). Jeg har forkælet mig selv med Borgen, popcorn, fastlavnsboller, "Monte Carlo - elsker Putin" på min nye yndlingskanal DR3, after eight, nye søde viskestykker, the, tyrkisk peber..... Hvad kan jeg sige:
LIFE IS BUSY - BUT DAMN GOOD :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte