onsdag den 20. februar 2013

nu bedre kendt som WOMAN's Barcelona "ekspert"

HOLA CHICAS!!! Modtog i morges et brev fra WOMAN. I brevet lå det nyeste eksemplar af deres magasin. Jeg skyndte mig at kigge i indholdsfortegnelsen, og der som en af de sidste artikler i bladet var min rejseguide til Barcelona!! Til min store overraskelse har jeg fået lov til at brede mig på hele 3 sider!!! Synes selv at guiden er blevet super god, og håber at mange får nytte af den og mine tips, når de drager mod Barcelona :) Har nogle af jer set og læst guiden i magasinet? I såfald hvad synes I?

Har du fået smag på endnu mere Barcelona, så kig under "Adventures" her på bloggen, der ligger links til alle mine tidligere indlæg om byen. Og bare rolig der kommer mange flere uddybende indlæg om Barcelona med tiden.. 

12 kommentarer:

  1. Fedt, tillykke! Det ser rigtig godt ud :D

    SvarSlet
  2. Jamen, jeg har læst guiden og hvor er den god - jeg vil afsted NUUU;-) Manden har været i Barcelona flere gange er og er enig med dig i mange ting - og næste gang skal han have mig med, er vi enige om ;-)
    Og så er det et skønt billede af dig på første side i den 3 siders lange guide! Wow, det må da være sjovt at prøve at være rejseekspert?:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh hvor er jeg glad for at du kan lide den. Det varmer!! Tak tak tak :)

      Slet
  3. Hvor sejt Dots! Tillykke! :D

    -Signe

    SvarSlet
  4. Hvor er det sejt! Godt gået du :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er det fedt! Holder ikke selv bladet nej, men tror næsten jeg er nødt til at købe det for at kunne læse din guide :D
    Hilsen vinterfryd.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg virkelig glad for at høre!

      Slet
  6. Synes det er en super fin guide, har gemt den til når jeg forhåbentlig skal derned og læse til sommer. Men er i hvert fald tips der kan bruges, og synes det er en artikel du kan være skide stolt af !!! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Jeanette!! Håber du får gavn af den!!

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte