onsdag den 13. februar 2013

kald mig bare en jubelidiot....

 .... men da Stef og jeg i fredags kom hjem fra skiferie (efter 13 timers natte-kørsel!!), var det første der mødte mig - min orkide. Den havde genblomstret sig, imens vi var væk. Det er serisøt STORT! Det er den første orkide, jeg har fået til at genblomstre!!! WUP WUP. Tag den, orkide - jeg vandt kampen ;) Jeg håber hermed på, at jeg er kommet ind i en god stime mht. genblomstring af mine orkideer. Har satdig ikke regnet ud, hvad jeg har gjort anderledes denne gang?!?... bum bum.. Nogen derude, der har gode råd og tips om orkideer?!?

4 kommentarer:

  1. Wow, jeg kan altså godt forstå, at du jublede, for det er heller ALDRIG lykkedes mig. Jeg er bare så elendig til at passe blomster i det hele taget.. De kan ikke lide mig;)

    SvarSlet
    Svar
    1. he he;).. nej de er bestemt heller ikke vilde med mig...

      Slet
  2. Hvor fedt! Venter stadig på at det sker for mig... Så når du finder ud af, hvad hemmeligheden er, må du endelig dele!

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte