torsdag den 21. februar 2013

slå røven i sædet!

Vi har kun en af den, det er derfor vigtigt, at vi passer godt på den - vores kære po-po ;) Ovenfor har jeg samlet et par forskellige designerstole, som jeg mener min numse og ikke mindst jeg vil kunne få et ganske behageligt liv i ;) hi hi. Den blå-grønne Charles Eames med armlæn er i øjeblikket aller-aller-øverst på min ønskeseddel. Den vil bare passe helt perfekt til mit nye kontor. Du kan finde og købe de fleste af stolene på www.casanovafurniture.dk. 

2 kommentarer:

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte