søndag den 17. februar 2013

project: home office

 

Et af mine nytårsforsætter for 2013 er at få vores kontor sat i stand. Og i dag igangsatte jeg så projekt "home office" ved at tage IKEA i Odense sammen med min mor. Jeg havde lavet en lille liste hjemmefra over de ting, jeg skulle have med hjem, hvilket blandt andet var skrivebordet og kommoden ovenfor - begge fra serien MALM. Har i lang tid haft kig på skrivebordet, men har lige skullet overbevise Stef om, hvor fint det var først :) Hvad er det egentlig med mænd og IKEA!? Hvorfor kan de ikke lide det?! Som I kan se har jeg en masse drømme og ideer til indretningen af vores kontor. Regner med at tage lidt fra de forskellige billeder.
Det skal nok blive skide godt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte