søndag den 8. maj 2011

A.C. Perch's Thehandel



Min kæreste er total afhængig af kaffe. Jeg elsker også duften af kaffe, men smagen blir' bare aldrig mig. Jeg er i stedet blevet dybt afhængig af A.C. Perch's Instant Chai :) Så når jeg er i København besøger jeg altid A.C. Perch og køber et lille lager med hjem!! Elsker at besøge den lille gamle og meget charmerende butik beliggende på Kronprinsensgade 5.  Da det desværre ikke er så tit, at jeg kommer til staden, er det flere gange sket, at jeg er løbet tør, men så er det heldigvis muligt at købe det via deres webshop

2 kommentarer:

  1. Har også lige bestilt en ordentlig gang te derfra.. Det er uden sammenligning det bedste jeg har prøvet :)

    SvarSlet
  2. Fuldstændig enig :))) No. 1.

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte