torsdag den 26. maj 2011

muuto E27

Min kæreste og jeg er i fuld gang med at renovere vores hus her i Esbjerg, et hus som min kæreste købte i oktober sidste år. Efter mange måneders arbejde er vi nu endelig ved at kunne se en ende på renoveringen og mangler nu blot de små detaljer. Igår modtog vi tre styks af disse koksgrå Muuto E27 lamper. Planen er, at de skal hænge sådan forskudt ved siden af hinanden i vores entre. Vi har købt Muuto lamperne her  til 325 kroner pr. stk. ved køb af 3 stk. og med fri levering! Vi er meget tilfredse med kvaliteten af lamperne og overvejer kraftigt at købe 3 mere til et lille hyggehjørne i vores stue - måske de blir' i en fræk farve ;).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte