mandag den 9. maj 2011

BCN MEMORY LANE

Kom forbi Sofie i dag, og så at hun skulle en tur til Barcelona. Ihh altså bare det var mig.. Savner bare den by så meget!! I mine øjne har Barcelona bare ALT: mad, kultur, sport, seværdigheder, natur, shopping, fest & strand og sol. Kom til at kigge billeder og så begyndte alle de dejlige minder bare at vælte frem. Hvis ikke I har været i Barcelona - så se at få pakket kufferten og VAMOS!!! ;)

En af mine favorit Caféer: Mirinda. En MEGET lille samt super farverig og charmerende cafe/bar på et lille torv bag La Rambla. 



El Gato i Raval
Den fantastiske kirke Sagrada Familia - et absolut must see! 
Tapas
På taget af La Pedrera
Parc Güell
Rosa Negra - en yderst interessant indrettet restaurant/bar. Dejligt anderledes mad og lækre drinks :)
Gi'r den gas en mandag aften/nat på club Apollo til NASTY MONDAYS. 
Fejrer min Bachelor graduation på club Opium. 
Feliz Navidad
Selv de spanske hunde fejrede FC Barcelona's Triple i 2009. VISCA BARCA!
La Pedrera
Den skinnende guld fisk på strandpromenaden.

5 kommentarer:

  1. Hej :)
    Hyggelig blog. Har du boet i Barcelona eller var det en ferie (i så fald har du nået at opleve meget på den ferie)?
    Har meldt mig som fast læser, og håber at du evt. vil blive fast læser på min blog?
    Må jo ud og gøre lidt opmærksom på mig selv, da min blog er lille :o)
    Xxxx Jenni

    SvarSlet
  2. Hej Jenni & tak for dine fine ord. Det varmer virkeligt <3 og self. vil jeg kigge forbi din blog:) Jeg har boet i Barcelona i et år, så kender byen rigtig rigtig godt og elsker bare den by. Jeg valgte at læse det sidste år af min bachelor på et engelsk universitet dernede.

    SvarSlet
  3. Det lyder super fedt. Drømmer også om noget i samme stil. Det må du da meget gerne lave flere indlæg om hehe. Elsker virkelig at læse noget fra andre lande - også de fede køb som man ikke lige gør sig i Danmark.
    - og tak fordi du er blevet fast læser på min blog :D

    SvarSlet
  4. Glæder mig til at følge dig:) Du kan være helt rolig, det skal der nok snige sig meget mere ind af på min lille blog :) he he

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte