onsdag den 7. marts 2012

i'm baaaaack ;)

Halløj alle I dejlig tøser! Håber I har haft det godt, mens jeg har været væk :) Har haft en FANTASTISK skiferie med masser af skiløb, blå himmel og lækkert solskinsvejr og god mad. Skal nok smide et par billeder op fra turen på et tidspunkt. Vi kom hjem lørdag morgen ved en 9-10 tiden. Det meste af min weekend er gået med at pakke ud, vaske tøj, indhente søvnunderskud, besøge min mor og far samt svigerforældre og gøre mig klar til jobbet. Det er så SKØNT at være tilbage på bloggen igen. Og jeg har en masse spændende aftaler i denne uge, som jeg glæder mig til at dele med jer :) 

4 kommentarer:

  1. Jaaa:) Hvor er det et godt billede af dig tøs!
    Snyd du bliver så let brun;)

    SvarSlet
  2. Det er altså dejligt at have dig tilbage:) Du har været savnet:)

    SvarSlet
  3. Yeay! Welcome back :-)
    Dejligt at du har haft en god ferie.

    SvarSlet
  4. Åhhh, hvor er det dejligt at være tilbage! Hvor er I bare søde :)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte