onsdag den 14. marts 2012

nu med bule i panden...

Ved ikke om I på billedet ovenfor kan fornemme den STORE gul-grønne plamage midt på min pande?! Men hvis I kan - så er det min ny-indskaffede bule + dertilhørende ar. For at gøre en lang historie kort stammer den fra min veninde og hendes kærestes indflytterfest i fredags og der var sprut, dans og et loft involveret. Så er resten af historien vist overflødig :) he he.. Men trods bule og ar har jeg haft en fantastisk weekend med fest, hygge, godt selskab og lækkert mad & drikke. 
Fler' af sådan nogle weekend'er  TAK;)

6 kommentarer:

  1. Så er der vidst blevet festet igennem..! :D

    SvarSlet
  2. Ved godt det ikke er særlig pænt at grine, men må indrømme at jeg gjorde det lidt alligevel.. Troede jeg var det eneste klodsede mennesker tilbage i verden - har et kæmpemæssigt ar på mit ene knæ, efter at være faldet 3 gange på samme ben i forskellige branderter. jeps, I'm THAT classy!

    SvarSlet
  3. Det var ikke særlig heldigt, håber ikke den forbliver dér i lang tid :) xx

    www.monikamustafa.blogspot.com

    SvarSlet
  4. he he SoM. Nej, det kan jeg vist ikke løbe fra at der blev :)

    Nej, dejligt at vide at vi er to tosser der skaber os Debs.. hihi

    Nej, det var ikke særlig heldigt. Det er heldigvis allerede blevet meget bedre Monika.

    SvarSlet
  5. Wow, det har da vist været et brag af en fest, haha.

    SvarSlet
  6. he he.. ja, og jeg ramte i hvert også loftet med et brag ;)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte