onsdag den 14. marts 2012

sooo last year: going down under

I dag er det præcist et år siden, at min kæreste og jeg fløj Down Under og fik en på opleveren. Har virkelig mange gode minder og oplevelser derfra, så jeg har besluttet mig for at mindes og dele dem her på bloggen i den kommende tid. 
Håber I vil finde det interessant :) 
Ovenfor ser I billeder fra vores flyture. Vi fløj Billund - Frankfurt - Singapore - Sydney (næsten 1 døgns flyvning!) Min kæreste og jeg har det ret forskelligt mht. at flyve. Jeg ELSKER det, og han HADER det :) Jeg ser det at flyve som total luksus og afslapning, hvor Stef ser det som snarlig død! he he... Så i Frankfurt fik Stef drukket sig en pind i øret og dulmet nerverne for den lange flyvetur til Singapore. Han sov hele vejen, mens jeg hyggede med vin, film og snacks. 
To be continued :)

11 kommentarer:

  1. Fin blog su har dig :-)
    Er blevet fast læser.

    SvarSlet
  2. Det er en af mine drømme at kommer 'down under' så vil rigtig gerne høre mere om din tur. :)

    SvarSlet
  3. Fedt! Glæder mig til at læse om jeres oplevelser :-)
    Jeg kan nu også meget godt li' at flyve. Især når der er gratis vin, snacks og film ;-)

    SvarSlet
  4. Tusind tak Irena, glæder mig at du har lyst til at læse med!!!

    Og hvor er det dejligt tøser, at I har lyst til at høre mere!!

    SvarSlet
  5. Jeg er helt vild med Australien, jeg har en onkel i Sydney så der er altid gode grunde til at tage ned og besøge ham - bare ærgeligt at det er så dyrt. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg stemmer bestemt også for billigere flybilletter til Australien :)

      Slet
  6. Uh glæder mig til at se billeder af alle de fugle I fik set der nede :D
    Tænk er det allerede et år siden :) Og alle de ting der er sket i løbet af det år..

    SvarSlet
    Svar
    1. ha ha.. Ja det er vildt. Tiden går bare så hurtigt!

      Slet
  7. Hej Dorte, mange tusind tak for kommentaren på min blog. Jeg vil rigtig gerne følges. Jeg følger dig nu. :-))
    www.ibenholsemortensen.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Det lyder godt nok spændende :-)! Glæder mig til at se nogle billeder.
    hugs - www.we-like-blog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig at du har lyst til at følge med :))))

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte