tirsdag den 27. marts 2012

jumpsuit & glitterier


I lørdags var jeg til 30 års fødselsdag og det gik ikke stille for sig! WOW - vi blev stive. Hvilket jeg i høj grad fik at føle søndag formiddag. Rødvin, shots (fra skulderen naturligvis) og øl er en farlig farlig cocktail. he he.. Stef og jeg brugte hele lørdag på at male udhænget på vores hus gråt, så mit outfit blev udvalgt i sidste øjeblik og blev en satin jumpsuit fra Asos, som jeg havde liggende i gemmerne og en paliet-jakke fra Only :) Sys' faktisk resultat blev ganske udemærket - hvis jeg selv skal sige det :)

4 kommentarer:

  1. auuuw, hvor jumpsuiten fin! Elsker at den kun har en enkelt strop. So pretty and suits you perfect ;-)

    SvarSlet
  2. Du ser stjernegodt ud!:) Også i dit forrige indlæg, hvor I spiser på cafe G:) Og så er den jumpsuit simpelthen bare alt for fin! Hvor er den mon fra?:)

    SvarSlet
  3. Er vild med din top på billederne, så fin :) Også en rigtig fin blog du har dig! Kan se vi har samme smag når det kommer til spise-stel ;)

    stylebyjosephine.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hvor er I søde, tusind tak tøser!!! Jumpsuiten er fra Asos.
    Tak Josephine!!! Ja det er bare et fantastisk stel.

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte