tirsdag den 20. marts 2012

puhløg, pølser og vovse

Lige et par billeder fra de seneste par dage i mit liv :) Tag lige et kig på tv-prognosen ovenfor. Total lækkert forårsvejr fra i morgen og de næste dage frem :)) NiiiiCE... Mine seneste par dage har stået på en masse forskelligt: lange arbejdsdage på jobbet, alle mulige rugbrødsmadder, nye krydderurtekrukker, påskepynt, guf fra tanken, den månedlige HOTDOG dag, x-factor, rødvin, havearbejde, kartoffelsuppe med bacon, vovsebabysitter, flankesteak, jordbærsalat, besøg hos mor og far, støvsuget kærestens NYE bil, fundet min gamle spejderskjorte i mors gemmer, svensk pølseret og fjernelse af motorvej hos frisør. Det er vist en fin opsummering af de seneste par dage i mit liv :)

5 kommentarer:

  1. Du har da haft nok at se til de sidste par dage, men det ser da meget hyggeligt ud ;D

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder, det ser lækkert ud!

    Kys - frastokholmtilvirum.blogspot.com

    SvarSlet
  3. he he.. ja en weekend med gang i!!
    Tusind tak tøs. Glad for at du kiggede forbi :)

    SvarSlet
  4. Hvad skal du med den spejder skjorte? :)

    SvarSlet
  5. Haha hun skal så meget lave en dagens i den! Det bliver den nye dille:D
    Bare ærgeligt at den er blå:P
    Bliver evigt sulten af alle de lækre madbilleder.. MUMS!!

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte