onsdag den 12. september 2012

nårhh..

I dag besøgte jeg min veninde/kusine og hendes 9 små, skønne Golden Retriever hvalpe... NÅRH! siger jeg bare. De er simpelthen så nuttede. Åhhh, hvor ville jeg ønske, at jeg havde tid til at have sådan en lille en, men det må lige vente et par år. Hvalpene er 22 dage og vejer omkring 1,5 kg. De har lige fået øjne og vælter rundt over hinanden, forsøger på at bjæffe og småslås med hinanden :))) De er ganske enkelt ikke til at stå for. 3 af hvalpene har allerede fundet en ny familie. Men hvis nogle af jer skønne læsere er på udkig efter et nyt lille familiemedlem, kender jeg et par skønne af slagsen der mangler et hjem <3

1 kommentar:

  1. Hold nu op hvor er de bare skønne! Og Golden Retriever er altså de sødeste af slagesen! Især når de er hvalpe. Gi' mig!! :-)

    Knus Marie
    Tag et kig forbi bloggen og se mit seneste DIY projekt og en-måske-giveaway! :-)

    www.and-mary.blogspot.com

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte