mandag den 24. september 2012

så kan vi smadrer løs igen ;)

Når ting bruges sker det, at de nu og da går i stykker eller smadres :( I dette tilfælde smadres. Vores udvalg af vinglas har på det seneste været stødt faldende, og om et par uger skal Stef og jeg holde fest for 5 vennepar, så noget måtte jo gøres. Og meget belejligt opdagede jeg i weekenden, at Bahne i denne måned har tilbud på netop Rosendahl vinglas (2 stk. for 99,- kr). Så mig et smut i Bahne og hente nye hvid- og rødvinglas. Så kan vi smadrer løs igen ;)

2 kommentarer:

  1. Åh ja, vi er også mestre i at smadre vinglad her i huset - og de er ikke engang særlig ofte i brug (og slet ikke pt hvor jeg er gravid).
    Rosendahl's er da super fine, og når de så oven i købet er på tilbud.. :)

    SvarSlet
  2. De er super fine, bestemt et godt tilbud.
    Her ryger der også et vinglas engang imellem. Har på fornemmelsen at glasset er tyndere end så mange andre slags glas, haha.

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte