onsdag den 13. marts 2013

læsehest

WOW, jeg har fået læst et par bøger på det seneste - rettelse et par bøger af Jussi Adler Olsen. Jeg er fuldstændig betaget af hans "Afdeling Q"-univers med Carl, Assad og Rose. Og jeg kan da slet ikke vente med at se filmatiseringen af "Kvinden i Buret" der kommer lige om snart i biffen!!! I går blev jeg færdig med den 4. bog i samlingen - Journal 64, og jeg har netop bestilt den 5. - Marco-Effekten. Det er svært at vælge en favorit mellem de 4, men hvis jeg skal udvælge en, bliver det "Flaskepost Fra P".
Er mine læsere ligeså opslugte af Afdeling Q?!?! I så fald hvilken af bøgerne synes I bedst om? 

2 kommentarer:

  1. Jeg er også total fan af Carl, Assad og Rose! Jeg er kun igang med nr. 3 bog "Flaskepost fra P" så jeg har nogle stykker til gode endnu. De er indkøbt og klar til at blive læst :-)
    Glæder mig også mega til den første kommer i bio. Kan dog ikke helt forestille mig Nikolaj Lie Kaas som Carl.... I mit hoved er han en lidt ældre mand :D
    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Ja det blir virkelig spændende at se om filmen kan leve op til bøgerne. I REALLY HOPE SO!!!

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte