søndag den 31. marts 2013

velskænket mælk

Håber I nyder Påsken derude :) Jeg nyder den i hvert fald i fulde drag! Det er ikke blevet til meget blogging på det seneste,hvilket jeg er vildt træt af :( Men der sker bare så mange nye og spændende ting på jobbet pt., men desværre har nye og spændnede ting betydet = min fulde opmærksomhed de seneste 2-3 uger. Jeg håber den kommende tid bliver knap så krævende, så jeg får tid til Stef, mine veninder, træning, blogging osv. igen :) Håber I stadig er derude og har lyst til at følge med :) Hvad synes I om mit nyeste køb til "mi casa" - en lille nuttet mælkekarton af porcelæn. Så kan man da tale om velskænket mælk :) Faldt over den da jeg var i KBH for et par uger siden - fik den til 32 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte