lørdag den 23. juli 2011

harry har vundet mit hjerte





For en uge siden havde jeg ikke set en eneste af Harry Potter filmene! Til min kærestes store forargelse!! Jeg lånte derfor i sidste uge de 7 udkomne film af en af mine gode veninde, og har i den seneste uge i selskab med min kæreste (som har læst alle bøgerne og set alle filmene) afholdt "Harry Potter Maraton". Og jeg må blankt erkende, at jeg burde skamme mig - skamme mig over at jeg ikke har set dem før! Jeg ELSKER Harry Potter! Igår afsluttede min kæreste og jeg maratonet ved at tage biffen og se den sidste film - som var en helt igennem fantastisk afslutning på et fantastisk eventyr.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte