onsdag den 20. juli 2011

"tulipaner" fra AMSTERDAM

Velkommen til tulipanland
Dots ved Iamsterdam bogstaverne 
Et tilfældigt charmerende sted i Amsterdam <3
En af Amsterdams utallige kanaler :)
Købte blandt andet denne røde pesto-ost med hjem. Virkelig lækker!
GULE oste i bedste Tom&Jerry stil :) 
En pink cykel - hvis nogen skulle være i tvivl :)
På kanalrundfarten stødte vi på to fyre med lidt styreproblemer ;)
Store træsko & Dots 
"Kaffe"-bar... thi thi 
Man kan aldrig få for mange blomster :)
Lige et par "tulipaner" aka. perler fra min lille tur med kæresten til Amsterdam. Som virkelig kan anbefales! Jeg faldt pladask for byens mange kanaler, små special-butikker med hollandske specialiteter, shoppingmuligheder, cafeer, "kaffe-barer" og restauranter og ikke mindst dens hyggelige og "SKÆVE" arkitektur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte