torsdag den 28. juli 2011

med mormor på tur


Møgeltønder
Schackenborg
Lidt nysgerrig er man vel :)
Joachim og Maries monogram
Brosten og høje hæle - "no go" ifølge mormor :)


Mormors Lille Cafe
Vi spise middagsmad hos Mormors lille Cafe
der var porcelæn i alle afskygninger,  lavt til loftet og LAGKAGE!
Vi fik lækre hjemmelavede tarteletter :) PS: Vil ud at købe en rødternet dug til vores eget havebord :)
Dots 
Den flotte gamle mølle i Højer.
Vi aflagde også Højer Pølser et visit.
Vi kunne næsten ikke vælge mellem alle de lækre spegepølser - men fik dog til sidst begrænset os til et par stykker :)
Igår tog min kæreste og jeg hans 90-årige mormor med til Møgeltønder, hvor hun tjente da hun var ung. Jeg havde aldrig været der før igår. Møgeltønder er en virkelig charmerende by - hvor man får indtryk af, at alt er som den gang mormor var ung :) Vi havde en virkelig hyggelig dag (og med dejligt højt solskin!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte