torsdag den 23. august 2012

kan I huske mig ?!?

Det håber jeg godt nok, at I kan!! (sidder og krydser fingrene MEGET hårdt)
For hold nu op en laaaang sommerferie jeg har været på -  i hvert fald fra bloggen :( Der har virkelig bare været run på lige siden Stef og jeg kom hjem fra vores sommerferie. Som i øvrigt var ALLE TIDERS og som I nok skal komme til at se og høre en masse mere om i den kommende tid :)

Tak for alle de skønne "god ferie" posts jeg har modtaget. Det varmer sku'!!!

Håber I alle har haft en skøn sommerferie. Virkelig dejligt at være tilbage :))) 
Knus Dots

4 kommentarer:

  1. Jubiii! Fedt at du er tilbage :-) Selvfølgelig kan vi huske dig. Glæder mig rigtig meget til at høre mere om jeres roadtrip.

    SvarSlet
  2. Hvem er det lige du er???? DIRTY DOTS:)

    SvarSlet
  3. Skønt at have dig tilbage igen!:):) Du er da overhovedet ikke glemt - og hvor glæder jeg mig til at høre om jeres ferie:)

    SvarSlet
  4. Hvor er det dejligt at høre tøser :)))

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte