søndag den 26. august 2012

new hangers

Igår var jeg alene hjemme og besluttede mig for, at det var længe siden at jeg havde været nede i gågaden at kigge. Havde også et par bøger der skulle afleveres på biblioteket. Så det passede fint :) Stefs søster fortalte fredag aften, at der den seneste uge havde været "internationale markedsdage" på Torvet i Esbjerg, og at der var mange lækre mad-specialiteter der. MAD, det siger man kun en gang til Dots :) Så lørdag formiddag i silende regnvejr tog jeg på marked :) Jeg fik da også købt en masse lækker mad: italienske oliven, soltørrede tomater, parmaskinke og chorizo'er osv. Jeg sluttede min lille "shopping spree" af i 10'eren. Hvor jeg blandt andet fandt bøjlerne ovenfor. De var simpelthen for billig til, at jeg kunne lade dem ligge. 5 bøjler for en 10'er. Så der røg 5 gange 5 bøjler med hjem ;) Jeg har egentlig ikke mere bøjleplads i mit klædeskab, men håber at kunne frigøre lidt ved at skifte nogle af mine træ-bøjler ud med disse. 

6 kommentarer:

  1. Hvor er de altså bare fine! Jeg har tit overvejet at købe sådan nogle bøjler i den stil, fordi alle mine kjoler hænger på et stativ. Jeg har dog bare altid syntes, at de sorte bøjler jeg fandt rundt omkring var alt for dyre, men det kan der da rodes bod på nu, kan man sige :-D

    SvarSlet
  2. Ja ik!! De fås vist også i lilla og limegrøn.

    SvarSlet
  3. Tak for tippet! Jeg må i tiger og købe bøjler!

    Kig meget gerne forbi min blog :-)
    http://bycarolines.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Sikke et kup - elsker den slags, og jeg må altså også lige forbi Tigeren:):)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte