onsdag den 29. august 2012

på med campinghabitten


Vi gjorde vores første stop på turen på en lille fransk campingplads "Camping Jablines". Vi havde udset os et par campingpladser nær Paris hjemmefra, så vi havde noget at vælge imellem og at køre efter, når vi kom ned i nærheden af Paris. Camping Jablines er en lille hyggelig campingplads med gode teltpladser og toiletfaciliteter. Vi befandt os dog ikke så meget på pladsen, da vi primært brugte dagtimerne på at opleve Paris og Disneyland. Campingpladsen ligger vildt ideelt i forhold til både Paris (30 min i tog) og Disneyland (1o min. kørsel i bil). Men vi nåede da også at lege campister og at grille et par pølser og skumfiduser. Og ikke mindst brugt det ny-indkøbte campingudstyr :) Vi blev faktisk så glade for pladsen, at vi endte med at have tre overnatninger der, inden vi hev teltpløkkerne op og kørte videre.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte